I samarbejde med jeres organisation finder vi den bedste løsning til jeres næste event

VORES SERVICES

Det vanskelige klares straks, det umulige tager lidt længere tid

Vores kernekompentence er at levere det bedste servicepersonale til events, store som små. 

Vi forstår den verden du som arrangør / eventafholder lever i og derfor er vi og vores Eventpiloter udstyret med den højeste grad af fleksibilitet i opgaveløsninger. Vi kan altid lige skaffe en ekstra (eller 10) på jobbet, for sådan er branchen. Vores vigtigste funktion er at støtte dig som arrangør, således din vision udleves.

Vi støtter op om alle aspekter ved et arrangement

Kært barn har mange navne…

Værter/værtinder, indgangspersonale, garderobefolk, bartendere, Safety- og infopersonale, guider, afrydning etc.. Vores Eventpiloter udfylder den funktion du ønsker og arbejder målrettet mod at dit arrangement bliver en succes.

Personalet er vores vigtigste aktiv

Udtrykket bruges ofte i videnstunge organisationer, men personalet er alfa og omega i vores organisation. Kun gennem deres succes har vi succes. 

Derfor var visionen ved Eventpiloternes opstart at kombinere tidligere erfaringer fra forskellige brancher. Vi har taget vikarbureauets evne til at ansætte den fornødne mængde af personalet og kombineret det med et sikkerhedsbureaus strenge kvalitetskontrol ved screening af personale. Det sikrer at kun de bedste unge mennesker kan kalde sig Eventpiloter.

Total løsninger til arrangementer

Har du behov for total løsninger eller mere end Eventpiloterne, klarer vi også det. 

Vores samarbejdspartnere står klar til at levere alt fra opsætning af scener, lys &lyd til professionel sikkerhedsplanlægning og afvikling. Du får total priser og skal kun håndtere én leverandør.

KONTAKT

info@eventpiloterne.dk
+45 70 27 18 24

ADRESSE

Vesterbrogade 69, 3. th
DK-1620 København V

SOCIALE MEDIER